Monday, September 22, 2008

Gambar Seks Zarina An-Julie

Aku dulu pernah post pasal gambar Zarina An Julie dekat kelab malam. Sesiapa yang tak baca lagi boleh la ke sini. Kali ni aku dapat pulak gambar bogel yang dikatakan seperti Zarina An Julie ni atau lebih dikenali sebagai Mia dalam cerita Anak Pontianak dekat TV3. Aku masih tak pasti perkara ni betul ke tak tapi wajah gambar tersebut seakan-akan Zarina An Julie. Zas………..

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Gambar Bogel Zarina An Julie??

Nota: Maaf kerana gambar terpaksa di”sensored”kan bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku pada aku. Heh Heh Heh dan jangan mintak aku gambar tak sensored tersebut kerana aku tak simpan pon.

No comments: